fredag den 19. juni 2015

Træning torsdag d. 18/6 - 2015

Kl. 8.45: 7,6 km. på 33.55 minutter. (4.28 pr. km.)
Rolig tur.

Kl. 19.00: 5 km. opv. Løb så Tour de Munkebjerg 6,3 km. på 21.47 minutter. (3.27 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg stillede op i dag for at få fingrende i det gavekort til en middag for 2 personer på Hotel Munkebjerg. Dette ville dog kræve, at jeg løb med sejren ved dagens løb. Da jeg så spottede 1500m. løberen Mikkel Dahl ved tilmeldingskøen overvejede jeg kort at sætte mig tilbage i bilen og bede min kære moder om at køre hjemad igen :-) Dette blev dog ved tanken, og jeg fik købt mig et startnummer, så jeg trods alt kunne få en god gang træning ud af det. Jeg løb afsted med en klar 2. plads i dag, og jeg tog derfra med et New balance gavekort på 1000 kr. hvilket selvfølgelig var ganske ok. Selve løbet gik sådan set fint nok. Jeg lagde mig i røven af den senere vinder Mikkel i modvinden. Da vi så vendte om og skulle tilbage i ,medvinden trak han fra mig, og jeg holdt egentlig bare min solide andenplads. Gennemsnitsfarten i dette løb kan man ikke rigtig bruge til så meget. Jeg holder et snitpace på 3.16-3.17 ud til 4,5 km. hvor den meget stejle stigning begynder op mod målområdet på toppen af Munkebjerg.

I alt på dagen: 21,9 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar