torsdag den 17. juli 2014

Træning søndag d. 13/7 - 2014

Kl. 12.45: 3,3 km. jog.
Det var oprindeligt planen, at jeg ville ha løbet en tempotur omkring Bygholm sø. Dette blev dog meget hurtigt droppet, da jeg kort efter jeg var løbet hjemmefra blev ramt af den ondeste mavekrampe, som gjorde, at jeg faktisk ikke kunne holde ud af at løbe. Jeg fik mig dog lige pint igennem de obligatoriske 3 km. som jeg mindst skal ha på en dag for at undgå en fridag. Dette er nok i virkeligheden en af de akker værste løbeture jeg til dato har haft.

I alt på dagen: 3,3 km.
I alt på ugen: 136 km.

Evaluering af ugen:
Lige med undtagelse af søndagens voldsomme off day, så er ugens træning forløbet ganske fint. Jeg fik 2 udmærkede kvalitetspas tirsdag og onsdag. Den kommende uge regner jeg ikke med det vilde kvalitet. Der satser jeg bare på at nå de 140 på ren mængde, da jeg har en del andre ting, som jeg skal ha styr på. Træningen bliver derfor lidt nedprioriteret. Men man kan altid lige finde tid og overskud til at få banket lidt kilometer af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar