søndag den 17. september 2017

Træning søndag d. 17/9 - 2017

Kl. 7.00: 13,7 km. på 63.35 minutter. (4.38 pr. km.)
Joggede en stille og rolig morgentur i Boller skov med Camping Niels og Katrine.

I alt på dagen: 13,7 km.
I alt på ugen: 113,3 km.

Evaluering af ugen
Endnu en rolig træningsuge er overstået. Der er heldigvis ved at være lidt ro over hjemmefronten og hus projekterne. Derfor håber jeg lidt på, at jeg kan få lidt mere gang i træning igen. Jeg har i dag talt med min gode løbemakker Kenneth, om måske at forsøge at komme i nogenlunde form til at løbe en fornuftig halvmathon i efteråret. Muligvis Vejle Ådal sidst i okt. Hvis jeg får løbet nogle fornuftige kvalitetspas og generelt får lidt mere skub i træningen de næste uger, kunne dette gode være en lille motivationskilde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar